fredag (!) 12 december

äntligen fredag, så himla skönt. jag simmade faktist inte idag med klassen. eftersom jag ska ha en extra dansuppvisning på söndag är mitt största mål just nu att bli frisk! ellert åtminstone så frisk att jag kan vara med på uppvisningen. efter simmningen hade vi bara 2 lektioner så jag valde att stanna kvar på dom. matte och geografi. dagen gick ganska fort och efter det gick jag och klippte mig vilket verkligen behövdes! så nu är det gjort och som vanligt efter en klippning känns det som man har fått väldigt kort hår. funderar på att köpa hårfärlängning?!
ikväll ska jag i alla fall till lisut med brudsen. vi ska kolla på idol finalen.allihop kände att vi behövde ta det lugnt så vad är bättre än en myskväll med tjejerna framför teven? nada!
ha en bra kväll kära medborgare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0