fjärde advent

god morgon.
idag är det söndag och bara tre dagar kvar till julafton. jag känner mig som ett litet barn som förväntansfullt räknar dagarna. egentligen vet jag inte varför jag är så ivrig över att få just julafton.

idag ska jag med tjejerna fira lilljul. alla kommer hit och vi ska dricka glögg och fika med lussebullar, knäck mm. ska bli sååå mysigt, även om det känns som att vi är 50 åriga kärringar som inte har något bättre för oss haha.  istället för att köpa en julkapp till alla har vi löst det så att alla köper en julklapp för runt 50 kr. sedan lägger vi ner alla i en säck och man får ta var sin. perfekt lösning eller hur ?

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0