dag i stockholm stad

hola amigos.
kom nyss hem från en helt okej dag i stan. om jag tyckte det var mycket folk  dagen innan jul så var det 10 gånger så mycket nu. helt galet, så fort man gick in i en affär gick man ut igen för man klarade inte av att vara där inne. vi blev så trötta på det så vi gick och satte oss på ett fik. väl där satt vi och prata om hur lika jag och sara är cassandra och jenny. de har varit tajta kompisar precis som vi väldigt länge vilket resulterar i många likheter vad det gäller personligheten. lite småkul faktist.
fick tid att klinka lite på min systers julklapp elgitarren nu innan jag satte mig här. det är ju galet kul. jag önskar bara att jag vore lite bättre så jag kunde spela något annat än "teddybjörnen fredriksson" men men, övning ger färdighet. jag får helt enkelt öva, men min systers julklapp(?) undra om hon går med på det?

ikväll vet vi inte vad som händer, ska kanske hem till sofi och chilla, men vi får se :)

               
                                     bjuder på en hyfsat ful bild på mig & cassandra

                
                                                     jenny & sara - så söta så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0