älskade lördag, eller?

godmorgon mamma, godmorgon släkten, godmorgon sverige & godmorgon  världen!
 
först måste jag bara säga att jag tycker det var så bäst att kevin vann idol. han var helt klart den som sjöng bäst under den här idolgången eller vad man ska säga. och snacka om att han lyckas bra. han kommer till sverige för ca ett år sedan och nu vinner han svenska idol. han måste va sååå lycklig. och det är han värd!

idag ska jag åka och titta på cassandra och jennys handbollsmatch. kankse inte stannar hela tiden ut men det får vi ta som det kommer. efter det måste jag direkt hem och plugga. har då engelska prov på måndag plus en myt som måste lämnas in tisdag morgon. jag ska föröska städa upp lite på mitt rum också för just nu , eller okej ganska ofta ser det för jävligt ut. kläder överallt. men det är nog för jag är så lat. får fösöka bättra mig på det!

nu ska jag fixa mig innan sara och hennes pappa hämtar upp mig för skjuts till handbollsmatchen. ha en riktigt nice dag!

       
                      kevin som var en värdig vinnare av idol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0