29 december

hejsan hoppsan i kylan(!)
har preis kommit en från en låång dag på jobbet. jajamensan, jobbar idag och imorgon för att få ihop lite smågrus som alltid kan vara bra att ha. det jobbiga är att det är sjuuukt tråkigt och sjuuukt segt. som idag, fick jag och hanna som jag då jobbar med, göra om ett pappersarbete minst fem gånger. så jäkla jobbigt! men men man får tänka på pengarna.

efter jobbet mötte jag upp sara och ida, och vad vi gjorde det får förbi en hemlis. och nej, vi gjorde inget sånt som ni säkert tror nu. whatever efter det åkte jag och sara till hudd c för att köpa lite saker till nyår . nyår som är i övermorgon :D jippi yey ( haha geek jag är )

nu sitter jag här framför min älskade dator och tråkar... finns inget mer att berätta, så see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0