27 december

good morning!

idag är det stan som gäller. olyckligtvis blir det inget shopping för mig eftersom jag inte har några pengar kvar. så jag väntar på mitt studiebidrag som kommer första! men det går nog att gå runt i stan bland all rea, utan att shoppa?
jag ska dit med sara, cassandra och jenny så roligt sällskap får man ju i alla fall :) plus i kanten.

igår åka jag,sara och emelie hem till jesper.  jag ger ett stort hjärta till er grabbar som var hos honom. ni är fan helt underbara. hur som helst , där chillade vi galet och sjöng lite singstar. jag och sara vann ju överlägset mot kim och matte *stolta* hahah , skämtesido.

nu ska jag börja fixa mig, inför stan. hasta luego! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0