25 december

god morgon
hoppas ni alla hade bra jul igår. och julkänslan som jag har tjatat så mycket om infann sig tillslut. när jag drog upp rullgardinen på morgonen dalade små vita flingor ner. lycka. det måste ha varit för att sara bad en julönskning kvällen innan. sverige tackar sara för det! hihi.

sitter just nu och lyssnar på gyllene tider. finns det några andra låtar som man tänker mer på sommaren än deras låtar ? tror inte det. jag längtar verkligen till sommaren och dess möjligheter. känns lite patetiskt att sitta här och längta till sommaren när det precis har blivit jullov, men för varje dag som går kommer vi ju en dag närmare sommaren. smart va ? det är trots allt bara en termin kvar och om denna termin går lika snabbt som den som nyss var kommer det vara sommar på nolltid. nej nu ska jag inte sitta och prata om sommaren när inte ens alla dessa juldagar är över. men lyssna själva på en låt från gyllene tider så förstår ni vad jag menar!

                                                 
                                                 gyllene tider - ett av sveriges bästa band?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0