20 december

tjolahopp
gårdagen va faktiskt helt okej. julavslutningen bestod av att alla smbe lärare sjöng lite julsånger och bjöd oss på fika. kankse inte världens bästa avslutningn men lite kul var den endå. efter det träffade jag och sara emelie och vi åkte in till stan för att julshoppa lite. blev några julklappar men har fortfarande en del kvar. för vilka pengar ska jag kunna köpa dom ? katastrof när det gäller mina pengar just nu!
hur som helst tillbringades kvällen hemma hos adam med lite friends. riktigt chill var det.

idag vaknade vi av att cassandras mobil ringde. tack jenny för den väckningen :) hihi nej då. efter frukost gick jag och lisa till huddinge centrum för att köpa hårfärg. vi har nämligen bestämt oss för att få lite ljusare hår. tyvärr verkar det inte finnas någon bestämd förklaring på hur man ska gå från mörkt brunett till hyfsat ljust hår. jag har pratat med fyra olika personer om det här, två frissörer och två experditer och alla fyra säger helt olika saker. vem ska man tro på liksom ? det slutade med att vi köpte en avfärgning och en askblond toning. efter avfärgningen såg både jag och lisa ut som två morötter med knalloranget hår. det var riktigt hemskt måste jag säga. efter toningen är håret i alla fall lite bättre men det lutar fortfarande mycket åt det röda/orange hållet. jag ska nog slinga blonda slingor innan nyår, för så här vill jag inte gå runt!

ikväll får vi se vad som händer. ska antagligen vara med sara och emelie i alla fall. som på den gamla goda tiden..

  
           smbe lärarna när dom sjöng julssånger på avslutningen
  
                           cecilia & sara vid fikat på avslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0