17 december

halloj
idag är det precis en vecka kvar till jul. så himla underbart! jag längtar verkligen, eftersom det alltid brukar vara så mysigt på julen. allt julpynt och snön som ligger utanför. det här med snön är väl något jag mest önskar kommer ske för just nu ser det inte ut som att det kommer hända. tyvärr.
i julklapp önskar jag mig:
pengar - så jag kan köpa den mobil jag vill ha
nytt terminskort - eftersom jag inte får något från skolan
en pyjamas - har hittat en jätte söt på H&M
tungpiercing - tillstånd alltså. kommer väl aldrig hända men kan alltid önska. mammis säger att det räcker med navlen...

idag var det väldigt segt i skolan. vi hade först mentor sen en pyttekort lektion där vi fick tillbaka vår myten och engelska provet. jag kan ju verkligen slappna av nu på lovet eftersom jag fick vg - på engelska provet , där jag verkligen trodde att det skulle bli ig. på myten fick jag och sofi det högsta man kunde få g+ *stolta*
efter det hade vi lång håltimme och sedan kriminologi i två timmar där han snacka om droger.

grattis till lina som fyller 16 år idag också :D

nu ska jag åka iväg och jobba, ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0