15 december

tjaba tjena hallå

skulle precis forsätta skriva på min och sofis myt nu som ska lämnas in i morgon, när jag såg att den är borta. jag skickade den till min hotmail så antingen har jag raderat det av en slump eller så har jag inte fått den av någon anledning. jag hoppas att jag inte är så klantig att jag har råkat ut för det första alternativet! hur som helst betyder detta att jag måste skriva om precis allt.. och vi som hade börjat så bra.

idag hade vi ju som sagt bara tre lektioner. engelska med prov gick väl inte så jätte bra. jag suger verkligen på läsförståelsen i engelskan så nu får jag väl böna och be att jag får ett g på provet. mattelektionen var inget speciellt alls, det var ungefär en lektion på 10 min där vår lärare tyckte att vi skulle prata om livet. när alla började prata om annat med varandra gav hon upp och lät oss gå. så alltså en 10 minuters mattelektion utan matte. sitter inte helt fel!

efter skolan åkte jag med sofi till sta för att handla julklappar. HA HA säger jag bara. det gick åt helvete. jag lyckades endast köpa en liten ynka julklapp åt mammsen. men det är ju alltid något. bra början som man säger.

nej nu ska jag börja om på myten och sedan ska jag nog sätta mig framför teven och bara ta det lugnt. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0