11 december

har självklart brutit ut en riktig förskylning i min kropp. lagom kul nu precis innan jul. är alltså hemma idag, men måste gå till skolan lite senare för att vara med på en redovisning och skriva ett ecdl prov. det är det värsta med att vara sjuk. man lyckas alltid bli det vid fel tillfälle, så man har liksom inte tid att vara sjuk. jag skulle vilja ligga nerbäddad i soffan hela dagen men nejdå, jag måste till skolan. med feber och allt! jaja, sånt får man väl stå ut med antar jag.
har precis kollat på dagboken (som den heter på svenska) . det är en av de bästa filmerna jag vet, och har ni inte sett den så måste ni verkligen göra det!
nej nu ska jag gå och göra en kopp te, sedan krypa ner i soffan igen.
ciao <3

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0