8 juli

godmorgon folket!
igår vare bara jobb som gällde sen chillerill hemma med henrik. vi gjorde i stort sett inte ett skit, vilket var skönt.
idag är det desto mer inplanerat. ska ju som vanligt jobba, men fredagar slutar jag 3. skönt! på lunchen kommer jasmine hit så vi plus hennes lilla bebis ska avnjuta en lunch på donken tillsammans. donken är liksom ungefär det enda vi har råd med i dessa fattiga tider. (junilönen kommer ju i juli). efter jobbet ska jag möta upp emelie och sara för att inhandla mat till kvällens grillning. vi ska bara ha lite myspys hemma hos emelie med god mat och mycket prat. yeey.


här har vi en bild på mig, emelie & sara från 2008, skulle jag gissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0