4 juli

hej på er!
har ju varit brist på uppdatering den senaste veckan men ni vet ju varför. har spenderar en vecka i tält i borlänge. ska berätta mer om hur peace & love var senare när jag kommer hem. (befinner mig ju för tillfället på jobbet)
jag kan ju i alla fall berätta att jag är hel och ren och att jag kom hem igår vid 2 tiden. kändes skönt att äntligen få komma hem till en mjuk säng, riktiga toaletter, dusch och såklart mitt hjärtegull, familj och mina vänner. festivalen i sig var grymt jävla kul, men att bo i tält var inte riktigt min grej.
hur som helst, sitter i alla fall på jobbet nu och är lagom trött. brist på sömn under veckan leder ju till trötthet som har brutit ut nu. hade gärna haft en dag ledigt innan jag kom tillbaka till jobbet men blev inte så.
gick hem till henrik under lunchen för lite köttbullar och potatisgratäng som va smarrigt. träffar väl upp pojken efter jobbet igen, vem vet.
nu ska jag gå back to work som man säger.
peace.


frida, jessica, lisa, jag & hanna på festivalområdet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0