20 juli

tänkte börja mitt inlägg med godmorgon, men efter att ha ögnat igenom bloggen igår såg jag att alla inlägg börjar med "godmorgon" eller "hej på er" så istället börjar jag bloggen med meningen ni just nu läser. höhö!
igår åkte jag alltså till skärholmen efter jobbet. hittade inget skal till telefonen men hitatde en ny plånbok. min har ju varit trasig nu ett tag så jag ansåg att trots min knapra budget fick jag unna mig en plånbok för 130 kr. köpte även lite annat smått och gott, fast inte till mig!
idag är det onsdag, vilket betyder att vid lunch har halva arbetsveckan gått. jävligt skönt för att uttrycka mig rätt. känns som arbetsveckorna går så sjukt långsamt och dessutom är det en aning deprimerande eftersom vi de senaste dagarna har haft hyfsat bra väder. folk ligger ute och steker i solen medan jag sitter här framför min dator... jaja, som tur är är det bara 11 dagar kvar tills jag åker till grekland. kommer bli skönt!
jaja, back to work. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0