19 juli

godmorgon folket!
återigen sitter jag på jobbet. har inget liv längre känns det som. sad but true. välkommen till vuxenvärlden liksom.. var här vid 07.50 imorse så det blir att jobba tll 16.30 idag med.
har nu på morgonen suttit med en del pdf-fakturor och efter fikat som är om fem minuter kommer pappersfakturorna. fun!
ska troligtvis till skärholmen efter jobbet med syster. det finns en del ärenden att uträtta plus att det är dags för mig att fixa ett skal till min iPhone. vill ju inte att min lilla älsklingstelefon ska gå sönder liksom.

igår gick jag hem till henrik efter jobbet och lite senare var vi iväg på middag. kom inte hem förrän halv 12 igår, men trots att jag sovit lite inatt kände jag mig hyfsat pigg när jag vaknade! wiho!
regnbågen kom dessutom fram igår när vi var på väg till bromma. mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0