en dag senare

blev inget träningspass idag av viss anledning. fan. jag som verkligen ville träna. får väl bli några situps innan jag går och lägger mig eller någonting. imorgon blir det i alla fall ett medelpass oavsett om jag gör det själv eller med någon kompis. skönt!
projektarbete stog på schemat idag och vi jobbade med tills två ungefär. gick till castello en snabbis och sedan hem. fick laga middag till syster eftersom varken mamma eller pappa var hemma.
hanna ringde vid 7 och ville att jag skulle med och storhandla. hade inget bättre för mig så åkte med henne till coop.
jaja, detta blev ett rörigt inlägg men det får ni stå ut med ;)

    
jag saknar det, dig. så som du var då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0