3 januari

godmorgon!
glömde skriva ett inlägg igår, haha dum jag är!
var i skärholmen en snabbis igår eftersom jag behövde köpa en del saker. kom även hem med en kavaj och en vardagströja, det gillar vi! fick nån flipp och ville absolut slinga håret på kvällen och efter att jag tjatat på både mamma och min syster ett tag och efter att båda sagt nej varje gång fanns det bara en person kvar att fråga, pappa. jag i stort sätt tvingade pappa att dra ut hår ur slängmössan och nån timme senare var det gjort. tack pappa, för att du slet så bra för att fixa mitt hår! mamma fick äran att stoppa i färgen och ja, 20 minuter efter det hade jag ett fint resultat. ibland är familjen allt bra att ha måste jag erkänna.
idag skulle jag egentligen ha jobbat, men självklart har jag blivit sjuk. mår som en gris med svininfluensa, alltså inte bra.
ska vila hela dagen och hoppas att jag kan jobba imorgon, pengar behövs.


där har ni mitt nyslingade hår
(en sjuk mig är ingen vacker syn, därav handen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0