23 januari

solen skiner. det har den gjort hela dagen. det är sjukt hur mycket vädret kan påverka ens humör. man blir glad bara man tittar ut. tyvärr har jag inte varit ute idag, trots att jag ville. hade ingenting att göra ute. en promenad i min ensamhet är ingenting för mig. en joggingtur är ännu mindre för mig. synd, men det kommer ju fler soliga dagar!
men nu längtar jag verkligen till våren. tänk er sol och ett väldigt droppande av all snö som smälter. det är så underbart! dessutom fyller jag ju år på våren, så det är ju ännu ett plus. hihiiiii
nu ska jag fortsätta göra ingenting, får se om det blir ett medelpass ikväll. tyvärr är det samma tid som middagen så får se vilket jag väljer ;) lär bli middagen eftersom det är lax vi snackar om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0