20 januari

jag har ingen lust att blogga längre. i alla fall just nu. jag vet inte vad som händer med mitt liv, det känns som att det sakta bara rasar samman. jag mår dåligt men ändå inte. jag tänker nog för mycket. analyserar. analyserar mitt liv in i minsta detalj hela tiden. jag försöker finnas till för alla, jag försöker hela tiden bidra med bra stämning men det är så otroligt svårt att alltid orka. man orkar till viss grad men sen går det inte längre. att gå runt och le ett falsk leende, skratta falska skratt och fejka sitt humör tar på krafterna.
det händer för mycket i mitt liv, för mycket negativt för lite positivt. jag behöver mer. mer glädje.
nu får ni inte tro att jag har gått in i deprission för så farligt är det inte. så dåligt mår jag ju faktiskt inte. när jag tänker efter. har mått betydligt sämre. jag mår ändå som vanligt just nu, bara att det finns för mycket tankar. det, är nog felet. mina tankar som virrar runt.
usch, sluta deppa nu hanna jörfalk. du behöver inte det.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

<3

2011-01-20 @ 23:04:11
URL: http://rulesbyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0