7 september

halloj. skola från 8-15.15. gör en rätt seg faktiskt. fast var lite kul ändå, jag och sara fick spela in i studion på datamusiken. lät förjävligt men var kul.
sitter och tittar igenom priser/bokningar/regler mm till det här med körkortet. att övningsköra är ju det billigaste av alla dess delar. ska boka in gillingebanan här i veckan tänkte jag men nu när jag såg priserna får vi nog se hur det går med det. riskettan del 1- 625 kr. riskettan del 2- 1725 kr. tror dom att jag är rik?! körlektion på huddinges trafikskola 40 minuter- 430 kr. känns som att det här kommer bli ett dyrt år för mig. och jag som ville spara pengar :( jaja, vi får se vad som händer.
ska ta det lite lugnt nu, köpte med mig sushi hem till middag så gott gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0