6 september

blev en riktigt kort skoldag med endast en lektion! kom till skolan vid 9 som vanligt och fick veta att min sociologilärare var sjuk. så fick sitta och vänta i över en timme på att svenskan skulle börja, och efter det var dagen slut. man borde har flera såna här härliga skoldagar tycker jag. lite prat om strindberg och sen hemgång. me like.
satt ett tag i huddinge centrum med lina och cassandra innan jag begav mig hemmåt. hoppas på att jag kan övningsköra lite när pappa kommer hem och ikväll är det fotboll som gäller. får se om jag kan vara med eller inte, har nämligen en sjuk fot :( men det löser sig.
nu ska jag fortsätta titta på när dom lagar lammhjärna på teven. hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0