5 september

hejsan alla männiksor.
kvällen igår hos viola vart riktigt lyckad. kom mycket roligt folk och blev kulkul! tack för den kvällen viola.
idag har jag inte gjort ett skit. kom hem vid 4 inatt och blev väckt av pappa vid 12 eftersom han började spika. hatar att bli väckt på morgonen men det blev jag i alla fall. detta resulterade i att jag sov halva dagen i soffan, och resten av halvan låg jag också i soffan men titta på teve.
har nyss tagit tag i att duscha och laddat in bilder från igår på datorn. klockan 9 börjar filmen dumpad som jag tänkte titta på.
imorrn börjar en ny skolvecka, dags att ladda krafter med mycket sömn inatt.
puuss

     
bilder från igår, emelie, sara, lisa & frida

Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHA saras ansikte ser inklippt ut! XD det är vitare än kroppen...:P

2010-09-08 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0