27 oktober

hejsan.
då har dagen innan dagen D kommit, kan man säga så? åker i alla fall till Japan, Tokyo imorgon eftermiddag. har längtat riktigt mycket till den här resan man kan inte riktigt säga varför, för varför vet jag inte. kanske för att få komma bort? eller för att få uppleva det underbara landet med den underbara kulturen. jag vet inte, men roligt ska det bli!
idag blev det en kort skoldag. hade mentrostid i 30 minuter och sen var i princip dagen slut. gick hem till sara efteråt med lina och hanna där vi har varit tills nu. har börjat ta fram kläder till resan nu, alltid lika svårt att veta vad man ska packa ner. men det blir nog bra det här.
ska åka till jobbet om ett tag och sen ska jag till elgiganten och hämta ut min mobil som tydligen är klar nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0