4 november

godmorgon på er där hemma. antar att ni brörjar vakna lite smått nu?
här är klockan redan snart 7 (på kvällen alltså) så vi ska snart äta middag. idag var vi i Ginza, tydligen ett av världesn dyraste ställen både när det gäller affärer och bostäder, vilket märktes. vart man än gick fanns affärer som Prada, Armani, Gucci, Rolex osv. lite föööör dyrt för mig, men det var kul att titta i. mitt i allt dyrt fanns en H&M affär, tur att det fanns någoting i min prisklass höhö. köpte ingenting där, men köpte däremot en klänning och en tröja på forever21 som nu har blivit min favoritaffär ;)
efter Ginzabesöket åkte jag och min syster tillbaka hit, för att sedan gå till mina kusiners skola TIS, tokyo international school för att se när den älsta hade volleybollmatch. lite kul faktiskt.
strax är det som sagt middag som gäller, den sista middagen i Japan. tidigt imorgon åker vi vidare till Peking där vi ska vara tills på måndag. vet inte om jag kommer ha någon tillgång till dator där, men det hoppas jag!
hare bra, gottfolk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0