11 november

godmorgon sverige!
har varit vaken sen 5, lite segt men skönt att för en gångs skull vara pigg till skolan. har hunnit äta, duscha, läsa den otroligt roliga doktor glas, och lite andra meningslösa saker. nu har jag precis smetat på trind på naglarna som tydligen ska förstärka dom, vilket mina naglar behöver. hoppas att detta medel hjälper, såna här brukar ju inte fungera men nu får jag lita på mina vänner.
ska gå till skolan om lite drygt en timme och på dagens schema står det sociologi, dubbellektion i drama och sist men inte minst naturkunskap. ganska chill dag faktiskt. hör av mig när jag kommer hem igen, och då lovar jag att skriva om mina dagar i kina.

   
    jag, syster och pappa i ginza, tokyo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0