6 maj

hejsvej
lämnade in en temtenta och ahde idrottslektion idag så nu är det överstökat. imorgon är det hör och läsförståelse delarna i engelska nationella och det gör mig nervös. det är nämliga mina sämsta delar men men. efter det har jag kursprov i spanka. skjut mig! fredagen imorgon kommer vara ett helvete med dessa två prov, eller fyra som det egentligen är. BLÄ
ska idag skriva klart filmanalysen, eller är egentligen klar men ska kolla igenom den och sen ta det lugnt vilket jag behöver i den här sjuka skolstressen. har ont i huvudet och är allmänt nere. känns alltid som jag blir depp när jag kommer hem. beror nog inte på att jag just kommer hem utan för att jag då har tid att tänka.
nej nu pallar jag inte mer. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0