30 maj

godmorgon! grillningen igår blev lyckad, och vi klarade oss från regnet som tur var! jag mötte upp jasmine i centrum och vi köpte massa sallad och potatis (gjorde egen klyftpotatis som för övrigt blev ganska så aaaawesome) sen kom flickorna och vi började grilla. gott gott gott, och trevligt var det. blev en del dans och en del cider. drog hem rätt tidigt ändå, men det gör inget.
idag ska jag läsa klart dom sidorna i svenska boken som jag fick, och ha bokklubb med tjejerna. höhö inte riktigt, men ändå. jag och pappa ska laga middag till mamma idag också, det är ju liksom morsdaaag.

förresten, det slog mig nyss att det verkligen snart är sommarlov. sju små skoldagar kvar. kan man bli lyckligare?


på väg från fridays i fredags. vettefan vem snubben i mitten är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0