29 maj

upps, blev inget inlägg igår men hade inte tid/lust.
igår hade jag i alla fall bara en lektion och sen historiaprovet som för övrigt gick bra. efter det åkte jag och lina hit och slinga håret på henne. fridays stog på schemat vid halv 7 och det var väldigt mysigt (och väldigt dyrt). vi var 12 tjejer där tror jag, för att fira hanna som fyllde år förra helgen. woho, vi blir fler och fler 18åringar nu ;)
drog i alla fall till k-15 efteråt för lite drinkar och sen till nype. var dock väldigt trött så blev hemgång vid 1 nångång. mötte upp mina föräldrar i centrum, eller snarare hemma hos sara där hennes mamma hade nån vinkväll eller nåt.
idag blie grillning hos jasmine ikväll med en del tjejer. kommer bli myspys, och vi får se vart kvällen tar oss efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0