s i c k

det har inte riktigt sjunkit in i hjärnan ännu att det faktiskt är sommarlov. det är liksom lovet man har väntat på i nästan ett år. lovet som visar att man avslutat ytterliggare ett år i skolan. det här sommarlovet är mitt sista "riktiga" sommarlov. tanken ger mig lite smått ångest, men samtidigt vill jag utnyttja det så bra jag bara kan. jag vill leva fullt ut den här sommaren. 
elva år är avklarade i skolan, ett återstår.ett. kan knappt förstå att det är sant.
dom här två åren i gymnasiet har gått så himla fort. jag har knappt hunnit med att ta vara på tiden känns det som. jaja..
skolan ska jag inte skriva om längre. inte på 10 veckor i alla fall!
NU börjar sommarlovet. 76 dagar av frihet. heeeeeere I cooooome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0