en plånbok med anorexi

sådär, då var man hemma efter en heldag i den kära staden med sara. blev lite olika saker shoppade, bland annat tröjor och smycken. meeee like. man tänker ju hela tiden på att man ska till kos så shoppar man nästan efter det. men det gör inget. plånboken blev lite ledsen men jag blev glad och det är huvudsaken!
får se om jag kankse drar till gömmarn en liten sväg senare, fast utan bad då. mår ju inte riktigt 100 så känns lite onödigt att utsätta sig för typ 15 graders vatten.
sara tyckte att jag hade för lite bilder i min blogg (vilket i och för sig jag också tycker) så här kommer två fina bilder på henne från kungshallen.

       

Kommentarer
Postat av: SARA

Jag tycker om sushi

2010-07-05 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0