13 juli

imorgon åker vi. helt galet.
men men, först är det denna dag man ska leva. är stört varmt idag igen. någon mer än jag som dör i värmen?
idag kommer en av mina kusiner hit. har inte träffat henne på säkert 10 år eftersom vi bor på helt olika ställen. men det blir väl kul, träffa en till lillkusin (dom är ju i och för sig inte så små längre men i mina ögon kommer dom alltid vara mina lillkusiner)
efter det måste jag dra igång med packandet. har varit väldigt seg på den fronten alltså. som tur är har jag skrivit en packningslista så jag förhoppningsvis inte glömmer någonting. det vore ju lite tragiskt..
men men, det blir nog bra det här.
skriver väl ett inlägg lite senare, om inte så blire ett hejdåinlägg imorgon ;)


sara & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0