ny hårfärg

imorgon försvinner min utväxt och det känns sjukt skönt! den är tillåmed över tre cm på vissa ställen vilket inte är fint! ska ju som sagt bli mer "naturligt" blond, mer lik min riktiga hårfärg som inte har fått titta fram på fem år! ska också klippa topparna eftersom man ska göra det rätt ofta.
vi får se hur hårfärgen blir, man kan ju aldrig vara riktigt säker. dock sa dom att vi ska göra mörkare slingor än vad jag vill ha eftersom dom ändå kommer blekas, oh då bli mer likt den färg jag faktikst vill ha. så vi får väl se om jag kommer hem med brunt hår! det får vi verkligen inte hoppas ;)

och ja jag vet, jag byter hårfärg ofta ;) bye blondie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0