individuella val

sådär, då var jobbet och lite av plugget klart. känns bra, men är fortfarande mycket kvar.
valde för några dagar sen och mina sista individuella val inför trean och det fick bli engelska C och datamusik, två 100-poängs kurser. valde mest engelska C eftersom det kan vara bra sen om jag ska plugga vidare, plus att det ger meritpoäng. datamusik valde jag eftersom jag vill ha ett mer "lätt" ämne som inte kräver så mycket plugg. dessutom är jag ju intresserad av musik så det lär väl inte vara helt fel. vi får väl se om jag får dessa kurser, hoppas på det!



Remember all the things we wanted
Now all our memories, they're haunted
We were always meant to say goodbye
Even with our fists held high
It never would have worked out right, yeah
We were never meant for do or die...

Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you wanna cry
It started with the perfect kiss then
We could feel the poison set in
"Perfect" couldn't keep this love alive
You know that I love you so
I love you enough to let you go


Kommentarer
Postat av: Aleks&Ilaf

HEJJJ HANNA!!!! :D:D

2010-02-17 @ 09:31:28
URL: http://catwalkiscalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0