27 feb

godmorgon!
är upp med tuppen idag vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag somnade vid 10 igår. var skönt att sova och vakna av sig själv och inte av klockan. nu är det sportlov! och det känns så himla skönt, trots att min hårfärgning förstörde början av lovet. har dock visat bild för hanna och sara och dom sa att det såg bra ut så jag får väl lita på dock. dock tycker jag fortfarande att det är för mörkt, för brunt.
hur som hellst, ligger fortfarande i min säng men ska väl snart gå upp och äta frukost med la familia. senare är det tandläkaren som gäller, och packa. åker ju till sälen imorrrn ;) 
ikväll ska jag fira sara som fyller 18 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0