20 februari,

hejsan igen. har varit helt död idag efter gårdagens festligheter. var en helt galen fest, mycket rolig! kom till lokalen vid åtta, och var där i ungefär sex timmar. var mycket folk och dans. GALET! nu blir jag bara mer taggad till min 18års dag även om den kanske inte blir lika galen som denna.
kom hem idag vid 1 tror jag, och la mig direkt och sov ännu mer (efter en hel natts sömn i en annan säng än min). vaknade vid 4 och kände att jag var tvungen att gå upp. man kan faktiskt inte sova bort hela dagen. så gick upp, satt lite vid datan, hjälpte pappa med maten och kollade samtidigt igenom lite glosor till engelskaprovet på måndag. nu är det snart melodifestivalen som gäller. finns ingen chans att jag orkar gå ut ikväll igen. har by the way lagom mycket ångest över en del saker som hände igår haha, men what's happens i älvsjö, stays in älvsjö som ida sa ;)


sofi, jag, ida, lisa, sara & jenny igår innan folket kom.
(ursäkta mitt utseende på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0