11 februari

hejsan
har egentligen inte så mycket att berätta men tänkte skriva lite ändå. skolan började 8.00 så var där 10 minuter innan (duktigt). kommer knappt ihåg sist jag var vid skolan vid 8 och det beror på att lärarna har varit borta eller att vi haft eget arbete. det sved en hel del att stiga upp så tidigt men jag hade inte dirket nåt val. var allmänt trött och småirriterad ända tills dagen slutade vid 15.30. är förresten det fortfarande. som grädden på moset fick jag också ont i huvudet vid lunch, och lunchen var jätte äcklig så fick äta fil... har inte varit min dag idag känner jag! dessutom har jag druckit cola dom senaste 10 dagarna och ätit godis och nutellamackor så kommer väl bli tjock snart eller nåt. måste sluta småäta! ska i alla fall träna bort lite fläsk imorgon med sara, skönt det!
annars hade jag väl inte så mycket mer att säga. fredag imorgon. nice!
hörs senare, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0