1 februari

hejsan
hade en annorlunda dag idag som bestod av resursdag på förmiddagen och livskunskapsdag på eftermiddagen. dock var vi inte lediga på förmiddagen utan hade samhällskunskap klockan 9. ganska segt eftersom de flesta andra klasser var lediga men jag gick ändå. det visade sig att många tänkte som jag, dvs att det var lagom segt så det resulterade i att vi endast var åtta stycken på förmiddagen. när jag såg det, kände jag mig riktigt duktig som faktiskt var en av dom få som gick dit.
senare fick vi gå på en föreläsning om stress och tro det eller ej men det sas faktiskt en del smarta saker där.
slutade dagen vid 15.00 och gick då till vårt kära donken med några av tjejerna.
nu har jag suttit och skrivit lite på en "rapport" som vi har på tekniska psykologin och snart är det dags för spanskaplugg. är inte övertaggad men det funkar ändå.

och förresten, det är redan februari. tiden går för fort! (fast det skulle ju inte skada om de närmaste två månaderna gick ännu fortare, vi snackar ju liksom om min födelsedag)


denna bild togs förra året under våren. snart ser det ut såhär på träden igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0