25 december

då var julafton över för de flesta men inte riktigt för min del!
ska till farmor om ett tag och fira "lilljul". dessutom blir det en liten lilljul med morfar någon dag också! uuuunderbart!
hoppas ni hade en bra julafton igår, det hade i alla fall jag. fick mycket av det jag önskade mig.
detta var vad jag fick igår:
- svart kavaj
- parfym
- halsband
- plattång
- thomas sabo armband
- pengar till att köpa en berlock till armbandet
- läppstift/läppglans
- silkesdroppar till håret
- värmespray till håret
- torrshampoo

det var allt tror jag. supernöjd över julklapparna!
får se vad som väntas av tomten (farmor) idag. spännande.
hör av mig later. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Peter

Jorå,en kanonjul.

Hälsa och tacka.



"Uncle Pete"

2010-12-25 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0