16 december, fortfarande

ett mvg i drama är fixat. kanske borde satsa på en karriär inom skådespeleri? antagligen inte.
fick sluta tidigare idag, så hade bara en lektion på ungefär 1,5 timme sen fick jag traska hem igen. har slagit in de sista julklapparna, och nu längtar jag verkligen till jul. är så spänd på att se allas reaktioner då de öppnar sina julklappar. dessutom kommer ju mina kusiner som bott i japan i fyra år hem nu, så äntligen får vi fira jul med dom igen.
ska sätta mig och läsa några svenskanoveller strax, som alltså är det sista innan jul. sköööönt


lussebullarna som bakades i söndags, helt okej goda sådäääär

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till MVG! Att vara bra på att spela en roll trovärdigt har man alltid nytta av.

Dina kusiners mor = DIN moster, ser verkligen fram emot en jul med er! Vi längtar!

Nu bor vi på hotell i Shinjuku innan det är dags att flyga västerut.

Kramar!

2010-12-17 @ 06:40:51
URL: http://lenaitokyo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0