internetbank och valsedel

var och fixade internetbank efter skolan. känns som jag kan ha mer koll på min eknomi på det sättet. vilken ekonomi liksom? hhö. nä, men det känns i alla fall som att jag har mer koll. dock förstår jag inte riktigt hur jag sla använda detta. den där miniräknarliknande saken? fattar nada, men man lär sig väl.
ikväll är det fotboll som gäller, och är betydligt mer taggad idag än vad jag var förra måndagen. dessutom börjar matchen tidigare än vanligt, 19.45 och det är skönt. slippa komma hem så sent.
såg att valsedlarna har kommit nu också. att få börja rösta, det är väl nästan ett teckan på att man börjar bli vuxen? vet fortfarande inte vad jag ska rösta på...


snygg "miniräknare"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0