25 augusti

nu är första dagen i skolan över. vi fick en del papper, och sedan drog vi igång med lektion på en gång. en sociologilektion som faktiskt verkar ganska intressant. vi kommer hålla på en del med genus och sånna saker. dock fick vi läxa. redan läxa, efter en lektion? "läxan blir att läsa hela kapitel tre tills på måndag" kul!
åkte direkt in till stan efteråt, i spöregnet. skulle byta stav i tungan plus titta efter jeans. fick med mig ett par jeans hem men ingen stav bytt. när jag hade åkt till skanstull i spöregnet och äntligen kom fram till studion så höll dom på och renovera, så det är inte öppet på hela veckan. får helt enkelt gå dit en annan dag.
nu ska jag chilla, njuta av det lilla plugget vi har.


jeansen jag köpt. fast måste säga att jag har liiiiite större rumpa än sådär, så det ser liiiite bättre ut hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0