24 augusti

jaha, då har min sista sommarlovsdag för alltid kommit. har lite smått ångest över det om jag ska vara ärlig. aldrig mer ett 10 veckors långt sommarlov, som har varit som en självklarhet i mitt liv - fram tills nu.
så, vad har jag gjort detta sommarlov då? i stort sätt bara jobbat och åkt till kos. kos var den roligaste veckan i mitt liv och jag ångrar inte en sekund av den, inte en krona heller för den delen. det har varit en bra sommar, och nästa ska bli ännu bättre. har redan planer på vad jag vill göra! :)
imorgon börjar som sagt skolan, tredje året i gymnasiet. sista året. det känns helt sjukt att mina skolår snart är slut. att jag snart ska ut i "den riktiga" vuxenvärlden.
mina ämnen det här året kommer vara: (för er som nu är intresserad av det)
- engelska C
- svenska B & C
- sociologi
- pedagogiskt ledarskap
- drama
- datamusik
- religion
- projektarbete
- idrott B
- naturkunskap B

                      
                                      en passande bild på några goda drinkar från kos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0