22 augusti

halloj
är sliten som fan efter denna helg full med party och glada miner. igår var ju hannas "rockfest" och det blev lyckad. var dock väldigt seg men det blev bättre fram mot kvällen som tur var. ida och jag kom hem hir frammåt 1 tiden någon gång. tidigt och skönt!
idag har jag hjälp till att måla i vår hall, eftersom vi håller på att göra om den. är ju riktigt duktig på sånt ;). men efter ett tag fick jag så ont i handen så pappa fick ta över!
snart börjar skolan igen. 1orna i min skola börjar imorgon, tycker nästan synd om dom. kommer ihåg hur nervös jag var själv dagen innan man skulle ta sina första steg in i sjödal. hemskt vare. men kul också.
jajaa. nu ska jag chilla lite, käka mat och göra äppelpaj! c yaa


sofie, jag, ida och lina igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0