2 augusti

idag valde jag att faktiskt utnyttja dagen trots det fula vädret, dvs regnet som vräker ner utanför mina fönster. jag tog på mig tjocka mjukiskläder och begav mig ner mot centrum för att handla en del nödvändligheter. blev en ny värmeskyddande spray för håret, en bh, ett linne, en deo och nya sminkborttagningstussar. luchen åts på castello med mamma och sen var det bara att gå till bussen för att åka hem. (tänkte att jag kunde ta bussen hem eftersom jag faktiskt gick ner)
nu har jag precis städat kaninburen och efter det duschat. klockan 6 ska jag vara hos cecilia, så ska strax börja fixa mig, om det nu är någon mening att göra det i detta väder?


jag och cessan förra sommaren. grattis booobi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0