28 april

lika fint väder idag. bara lite kallare men man ska inte klaga.
har suttit och skrivit på min konfliktrapport hela dagen som handlar om konflikterna i Zimbabwe. ganska intressant att presidenten är rasist, men åt andra hållet. dvs han gillar inte dom vita människorna i landet.
imorgon är det första delen av nationellaproven i engelska B. det är skrivdelen och vi har fått "förberedelse material" som jag ska läsa igenom en gång till.
jusste glömde berätta om en rolig kommentar min mamma sa till mig i söndags. jag provade ett par short som hängde rätt mycket. "du ser ut som en muslim som väntar på mohammed" liksom va? fattade inte riktigt vad hon menade men lät rätt roligt måste jag säga.
fin bild på mig och min syster som vi tog igår. skrattade nog i en kvart åt den. mamma såg inte ens hennes huvud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0