23 april

hejsan hoppsan.
kom hem från skolan för någon timme sen. orkade verkligen inte med den sista lektionen plus att jag har haft int i huvudet i stort sätt hela dagen så jag lämna in frånvaroanmälan och gick hem. har bara legat i soffan sen dess och inte gjort någonting alls.
idag är det i alla fall fredag och det känns bra! har inte så mycket planer för helgen mer än att jag ska på bounce på söndag. ikväll ska jag troligtvis åka in till stan och fika med tjejerna.
måste också handla lite fotbollsaker för tro det eller ej men jag och min kompisar har startat ett korpenlag! kommer bli sjukt kul och matcherna drar igång redan på måndag och jag har inga fotbolssgrejer alls! hoppas att jag kan låna skor av nån så får jag fixa resten. kommer nog bli aaaawesome.
men men, ska nog ta en powernap nu. skriver kankse senare. puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0