7 september

goddagens
den här dagen har varit väldigt chill, slutar ju 13.15 så man ska inte klaga. gick hem och låg i soffan i ungefär två timmar utan att göra nånting, förutom att titta på teve alltså. efter det åkte jag, pappa och min syster och köpte nya fiskar till vårt akvarium (haha) det var faktiskt min idé eftersom jag såg att nästan alla är borta, helt enkelt döda. så lite nya fiskar blev det, och på vägen hem köpte vi mat på loffes.
efter maten gjorde jag det otroliga - pluggade matte, vilket betyder att jag nu har gjort allting som behövs inför provet på fredag! mycket skönt.

(hade tänkt att lägga in en bild på hur vår skolmat såg ut idag, men eftersom min mobil fuckar som vanligt så lägger jag ut den någon annan dag kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0