30 september

då var snart den sista dagen i september 2009 över. herregud vad fort tiden går. snart är det också redan helg. skönt!
hade redovisning idag på samhällskunskapen hela dagen. ganska segt men hellre det än en hel dags matte? hur som helst gick det i alla fall bra, och källkritiken lämnades också in. efter skolan satt jag med hanna på tha donk (även kallat mcdonalds) och väntade på att hennes jobb skulle börja.
nu har jag gjort engelska & spanskaläxan, och snart blir det mer svenska pluggande. mitt nya smeknamn kanske borde bli pluggis-hanna? jaja who knows.
btw, skolfotot idag blev skitfult! tack gud.. du var inte med mig den här gången heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0