3 september

halloj.
började dagen med psykologi - håltimme - och sedan idrott. var alltså en dag med bara två lektioner så det var skönt. efter skolan mötte jag upp sara och ida för en fika. var endå ett tag sen man såg ida så det var härligt att träffa henne igen. vi satt och småpratade och hade det trevligt&kul som vanligt.
nu har jag spenderat lite tid med spanskaboken, glosor. inte det roligaste, men har fått in dom flesta i huvudet nu i alla fall. har också kollat igenom matten som vi hade tills imorgon.
imorgon är det fredag, och den här veckan har ju gått sjukt fort. får se vad som händer imorgon. ska kanske gå och se håkan hellström på gröna lund men vi får se.


bild på mig och ida förra året när vi fira hennes födelsedag


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns inget kanske när det gäller håkan, du SKA!

2009-09-03 @ 20:38:41
Postat av: Ida Kingstedt

Du vet att jag älskar den där bilden sååå mycket, eller hur hanna? :( ;)

2009-09-04 @ 16:57:16
Postat av: Anonym

you love it :)

2009-09-04 @ 20:31:18
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0