29 september




hejsan hallå
sen uppdatering, men det får ni stå ut med
dagen i skolan var seg. sista lektionen i svenska innan provet som kommer gå bajs. ni vet upplysningstiden (historia)vi ska få ut texter ur författare från den tiden och ta ut upplysningsdragen i dom. jag fattar ingenting och det kommer bli big fail på mig. men men.
efter skolan åkte jag hem en snabbis och sedan bar det iväg till mitt kära och mycket roliga jobb. tjänade ihop lite cash som jag hoppas få snart, och efter det var det bara hem, käka, byta om och dra på dansträning. mycket stressig tisdag måste jag säga.
ikväll blir det att lägga sig tidigt (?) måste ju få min skönhetssömn inför skolfotot som är imorgon. inte för att man någonsin blir bra på dom, med sitt fejkade leende och överdrivet fixad frisyr/smink! men I will give it a try. kanske ger gud mig lite tur den här gången och gör så jag i alla fall ser någolunda normal ut på fotot. det hemskaste är ju gruppbilden som sedan ska ut i skolkatalogen som vi är fyra skolor som delar på! dvs hela huddinge kommer se mitt fula nylle i den. blääää. nej nu ska jag sluta klaga.
adios och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0